martes, 24 de septiembre de 2013

Con los güellos puestos nel inviernu


A demás como buen amante del low cost, me voy a traer este carrete de 12 bbr, con un ratio

Dao que empezamos ya la temporada otoño invierno, si sois como yo tareis fartucos de mar platu y nordestaes, y tendréis ganes de esa esplumina guapa, esos 1,5 -2 metros de ola, y esi colorin llechosu del mar que nos indica que ta perguapu pa tentar a les labrax.

Ando con muches ganes de mercame unos chivucos, ya que los pedreros que pateo, son de armes tomar en cuanto a la mar, los paseantes son imposibles, los minnow son especialinos (mas de unu paso a meyor vida tras pillamelu la ola justo en la playa ya , y estampamelu escontra les peñes), vamos que pienso que un cachu fierru como ye el chivu aguantame les embesties como dios, pero soy incapaz de atropar unu.

DSC_0014.JPGTotal que puestu a ver que hay por el mercau, topé estos , que una vez en mi poder tenia pensao meteyos la pluma esa de les mosques , que nun se como se llama (llamareisme burron, pero soy asi de ovella fiu), (nun se si ye bucktail).
Estos en concretu son de 30gr, una medía buena pa lanzar con la mi 270 de 20-40 H, y 9cm. El preciu como to lo que tengo, de risa, esas cinco unidades que veis por 15€ puestos en casa.

A demás como buen amante del low cost, me voy a traer este carrete de 12 BB+1RB, con un ratio 5.1:1, capacidad 0.15/200 0.20/150 (es pequeñito lo se pero yo no lanzo mas de 60-70 metros a spinning...) y 194gr de peso.
Precio jeje 16€ puesto en casita.

Y para terminar, una buena bobinita de trenzado de 300mtrs / 20lbrs, por la modica cantidad de 10€.

Y me direis, vale majete pa que nos cuentes toa esta movida, pues ye muy fácil coño, una vez lo tenga en casuca, voy probalo y veré si les espetatives lleren buenes o por el contrariu la cago hasta atras, pero nun ye eso lo meyor, lo meyor ye que vais poder conocer materiales extralowcost, testaos , comprobaos y admitios , o desechaos.

En principiu esi ye el animu desti blog, nun se que vos paez, pero prestabame que opinaseis al respectu. Tenei en cuenta que tos nun tenemos los bolsiellos enllenos de perres, y hay que faceselo dalguna otra manera.

Bueno un saludo a tos y buena pesca, y sobre to barata.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por echar un vistazo y participar